No Siësta, only Diësta

Het is weer bijna zover: de dies van Postelein! Met dit jaar als thema ‘No Siësta, only Diësta’! Postelein wordt over twee weken alweer 31 jaar oud en dat gaan we natuurlijk goed vieren. Houd deze week de socials in de gaten, want op meerdere dagen wordt een nieuwe activiteit bekendgemaakt! Met de leuke activiteiten is slapen geen prioriteit, een siësta komt na de diesweek wel weer! Zien we jou ook?

Heb je nog geen account maar ben je wel lid van Postelein? Maak dan hier een account aan.