Piglasso

Waarom naar Spanje gaan als Spanje ook gewoon naar Nijmegen kan komen? Donderdag 18 juni toveren we samen met de PUB-commissie vanaf 19:30 uur het Kronenburgerpark om tot onze eigen Spaanse avond, met bierglazen schilderen, tapas en drankjes! De activiteit kost € 1,35 voor leden en € 4,05 voor niet-leden. Kom jij ook je eigen bierglas versieren?

Schrijf je vanavond vanaf 19:00 uur hieronder in. Wil je als niet-lid mee? Stuur dan een mailtje naar postelein@pwo.ru.nl. Zit de activiteit vol en wil je op de wachtlijst geplaatst worden? Stuur dan ook een mailtje naar postelein@pwo.ru.nl

Heb je nog geen account maar ben je wel lid van Postelein? Maak dan hier een account aan.